Ātra un efektīva svara zaudēšana 10 dienās

Ikdienas steiga, stress, ātrās uzkodas un neregulāras maltītes ļoti bieži cilvēku var novest pie liekā svara problēmām. Turklāt, ja cilvēks ēd neregulāri un pēc pulkstens 18.00 palielinās risks un cilvēkam var palielināties liekais svars. Tā cilvēks nonāk pie risinājumu meklēšanas – ātra un efektīva svara zaudēšana. Šādos gadījumos vajadzētu vērsties pie ārsta, dietologa pēc palīdzības un uzsākt kādu ķermenim piemērotu diētu. Šoreiz piedāvājam izlasīt dažādus effektīvus veidus – diētas un sportiskas aktivitātes, kas Jums, iespējams, palīdzēs atbrīvoties no liekā svara.
Ļoti effektīvs un drošs veids, kā zaudēt liekos kilogramus ir uzņemt daudz C vitamīna. Jāuzsver, C vitamība lieliskā iedarbība, jo tas palīdz vielmaiņai. Lai uzņemtu vairāk šo vitamīnu ieteicams ēst dažādus dārzeņus un augļus.

Piemēram, daudzi izvēles ēst papariku, jo tā satur 4 reirez vairāk C vitamīna, nekā, piemēram, tomāti. Protams, jāmin arī tas, ka svara zaudēšanas laikā ieteicams dzert daudz šķidruma. Jāuzsver, ka ātra un efektīva svara zaudēšanā ir zaļā tēja, jo tase zaļās tējas var palīdzēt uzlbot vielmaiņas darbību līdz pat 20%. Kafijas vai kapučīno vietā izvēlies baudīt zaļo tēju un sajūti manāmus uzlabojumus jau pavisam drīz esi auglu piekritējs iesakām ēst nevis dažādus našķus un saldumus, bet izvēlēties, piemēram, granātābolus. Tieši šie augļi palīdz ķermenim neuzkrāt taukus un cilvēks var samazināt svaru. Jāuzsver, ka ļoti liela nozīme ir regulārām ēdienreizēm. Šajā procesā sevi ir ļoti jādisciplinē, tad rezultāts būs garantēts.

Jāuzsver, ka brokastis ir dienas svarīgakā maltīte tāpēc šajā ēdienreizē būtu jāpievērš liela uzmanība uzņemtajai maltītei, piemēram, izvēlies ēst olas nevis desu, jo olas nesatur daudz kaloriju, toties tajās ir daudz proteīnu, kas dos Tev enerģiju dienas sākumam. Lai svara zaudēšana būtu efektīva, centies katru rītu olas neēst un variēt savu dienkarti ar citiem ēdieniem, jo olās ir daudz holesterīna, kas kaitē cilvēka sirdij.
Bet pirms pusdienām iesakām apēst 1ābolu, jo ja to uzņem 15minūtes pirms pusdienām – pusdienās Tu apēdīsi par 187 kilokalorijām mazāk. Ja ābolus neesi iecienījis iesakām dzert ūdeni, kas dos ļoti līdzīgu rezultātu.
Bet pusdienojot vai ēdot vakariņas savam ēdienam pievieno olīveļļu, jo tā satur labās taukskābes, kas palīdzēs lieki nepārēsties un būt paēdušam.

Lai notievētu, pievērsies fiziskajām aktivitātēm

Protams, lai efektīva svara zaudēšana būtu arī ātra, ļoti liela nozīme ir fiziskajām aktivitātēm, jo tikai pareizi apvienojot veselīgus ēdienus ar sportošanu ir iespējams panākt maksimālo rezultātu – effektīvāk zaudēt lieko svaru un neriskēt ar savu veselību. Ļoti liela nozīme ir tam, vai cilvēks dzīvo mazkustīgu dzīvesveidu vai kustās. Ja neesi sporta klubu piekritējs un, piemēram, nevari atļauties sporta kluba apmeklēšanu – dejo. Apmeklē deju un dažādus tautiskās mūzikas danču vakarus nedēļas nogalēs, kusties mūzikas ritmā uzkopjot māju vai veicot dažādus citus mājas un ikdienas darbus.

Interesants veids kā apvienot lietderīgo ar patīkamo – iemācies ar draugu vai draudzeni kādu populāru deju skatoties videoklipus youtube. Neatkarīgi kādu fizisko aktivitāti veiksi – galvenais kusties un neapstājies, jo tikai regulāri veicot noteiktus vingrojumus būs iespējams veiksmīgāk un īslaicīgā laikā nomest lieko svaru.
Jāsaprot, ka ātra svara zaudēšana ir ļoti nozīmīgs lēmums, tāpēc tas ir jādara īpaši prātīgi un pirms uzsākt kādu diētu vai vingrojumu vajadzētu pakonsultēties ar dietologu vai sporta trenneri, lai neriskētu ar savu veselību. Ja gribi pamēģināt kā darbojas efektīva svara zaudēšana 10 dienās ar mūsu ieteikto metodi, droši spied uz "Sākt notievēt"! Mēs esam par slaidiem un veselīgiem cilvēkiem.